معرفی بهترین کتاب آداب معاشرت 

کتاب‌ آداب معاشرت به‌عنوان راهنمایی برای داشتن رفتار مناسب در موقعیت‌های مختلف به افراد کمک می‌کنه. این کتاب‌ها شامل مجموعه‌ای از رهنمودها و اصول رو در اختیار اشخاص قرار می‎دهند تا تعاملات بین‌فردی در محیط‌های خانوادگی، دوستانه و حرفه‌ای هدایت و مدیریت شوند. هدف اصلی این کتاب ها افزایش سطح معاشرت است به نحوی که بتوانید جایگاه بهتری کسب کنید. به همین خاطر در این پست به معرفی بهترین کتاب‌ آداب معاشرت می‌پردازیم.

 

بهترین کتاب آداب معاشرت

کتاب‌ آداب معاشرت برای توسعه مهارت‌ها و آداب اجتماعی گزینه مناسبی است. با مطالعه بهترین کتاب آداب معاشرت که در ادامه توضیح می‎دهیم، یاد می‌گیریم که در موقعیت‌های چالش‌برانگیز با چه روشی مؤدبانه و محترمانه با دیگران رفتا کنیم. در ادامه بهترین کتاب آداب معاشرت معرفی می‌شود.

کتاب آداب معاشرت به زبان آدمیزاد 

کتاب آداب معاشرت به زبان آدمیزاد 

عنوان: Modern Etiquette For Dummies
مؤلفان: سو فاکس
تاریخ چاپ اول: ۲۰۱۸
زبان اصلی: انگلیسی

مخاطب، محور اصلی این کتاب است. در این اثر ما یاد می‌گیریم که چطور به رفتارهای خودمون افتخار کنیم. همچنین نحوه قدردانی کردن از دیگران رو به ما آموزش میده. این کتاب آداب معاشرت یک راهنمای عملی برای یادگیری قواعد ضروری رفتار در دنیای مدرن است.

سوفاکس درمورد رفتار اجتماعی در انواع جشن و رویدادها صحبت میکنه. با مطالعه این کتاب در مدیریت زمان با مشکل مواجه نمی‌شویم و رفتار حرفه‌ای در محل کار و نحوه تعامل در شبکه‌های اجتماعی رو یاد می‌گیریم.

خرید کتاب آداب معاشرت به زبان آدمیزاد 

کتاب آیین آداب و معاشرت جان مورگان

کتاب آیین آداب و معاشرت جان مورگان

عنوان: Debrett’s New Guide to Etiquette and Modern Manners
مؤلفان: پروفسور جان مورگان
تاریخ چاپ اول: ۱۸۳۲
زبان اصلی: انگلیسی

جان موررگان به ما نشان ‌داد که چگونه رفتار خوبی در زندگی روزمره داشته‌باشیم و این اثر یک منبع مفید برای افرادی است که علاقه‌مندند رفتار مناسب را در موقعیت‌های مختلف بیاموزند. این کتاب آداب معاشرت نحوه رفتار صحیح در محیط‌های مختلف رو به ما آموزش میده. با مطالعه این کتاب فوق‌العاده درمورد آشنایی با آداب اجتماعی مورد نیاز در محیط کار و اصول صرف غذا اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم.

کتاب آداب معاشرت برای دختران و پسران 

کتاب آداب معاشرت برای دختران و پسران 

عنوان: Je vais t’apprendre la politesse
مؤلفان: ژان لویی فورنیه
تاریخ چاپ اول: ۶ فوریه ۱۹۹۸
زبان اصلی: فرانسوی

این کتاب آداب معاشرت به‌صورت هیجان‌انگیزی آموزش میده که روابط اجتماعی با دیگران رو در تعاملات روزمره مدیریت کنیم. با مطالعه این کتاب آداب معاشرت به خوبی می‌تونیم در موقعیت‌های مختلف نحوه احترام و ارزش‌گذاری نسبت به دیگران رو یاد بگیریم. این کتاب به‌طور ویژه به کودکان و نوجوانان اختصاص داره و با استفاده از مثال و داستان، فعالیت‌های تعاملی رو معرفی میکنه.

خرید کتاب آداب معاشرت برای دختران و پسران

کتاب آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد 

کتاب آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد 

عنوان: Business Etiquette For Dummies
مؤلفان: سو فاکس
تاریخ چاپ اول: ۲۱ نوامبر ۲۰۰۰
زبان اصلی: انگلیسی
بیشتر بخوانید
خرید تربیت بدنی عمومی 2

این مسئله اهمیت داره که در بین همکاران رفتار متناسب با موقعیت داشته‌باشیم. این اثر ارزشمند به ما آموزش‌هایی در مورد آداب و رسوم مناسب در محیط کار ارائه میده. مطالعه این کتاب آداب معاشرت برای افرادی که به‌ دنبال رسیدن به حداکثر موفقیت در شغل خودشون هستند توصیه میشه. همچنین نحوه مدیریت مواقع دشوار کاری به خوبی در این کتاب آداب معاشرت توضیح داده شده.

خرید کتاب آداب معاشرت در محیط کار

کتاب اتیکت: ۱۱۰ نکته بسیار کاربردی از آداب معاشرت مدرن 

کتاب اتیکت: 110 نکته بسیار کاربردی از آداب معاشرت مدرن 

عنوان: ۱۱۰ نکته بسیار کاربردی از آداب معاشرت مدرن
مؤلفان: حسین شیرمحمدی و زهرا احمدی
تاریخ چاپ اول: ۱۳۹۶
زبان اصلی: فارسی

این کتاب عالی درباره آداب معاشرت در موقعیت‌های اجتماعی است. با مطالعه این کتاب آداب معاشرت به خوبی می‌تونیم با نحوه رفتار صحیح در اجتماع آشنا شویم. بسیاری از افراد با مطالعه این کتاب در موقعیت‌های مختلف زندگی روزمره، تعامل اجتماعی خودشون رو ارتقاء دادند. این کتاب آداب معاشرت شخصیت افراد رو در جهان امروزه شکل میده.

کتاب کلیدی آموختن آداب اجتماعی به کودکان 

کتاب کلیدی آموختن آداب اجتماعی به کودکان 

عنوان: manners kids should know : games, activities, and other fun ways to help children learn etiquette
مؤلفان: شریل ابرلی
تاریخ چاپ اول: ۲۰۰۱
زبان اصلی: انگلیسی

این کتاب آداب معاشرت یک راهنمای جذاب برای کمک به کودکان در یادگیری اصول رفتار صحیح است. این کتاب شامل انواع بازی‌ و فعالیت‌ها است تا به کودکان در محیط‌های اجتماعی کمک کنه.  این کتاب آداب معاشرت سرگرم‌کننده میتونه مثل یک معلم، فرزندان ما رو در برقرای روابط اجتماعی راهنمایی کنه. کودکان با این کتاب به خوبی مهارت‌های اجتماعی رو یاد می‌گیرند.

خرید کتاب کلیدی آموختن آداب اجتماعی ابرلی

آداب معاشرت برای همه 

آداب معاشرت برای همه 

عنوان:

آداب معاشرت برای همه 

مؤلفان: خسرو امیرحسینی
تاریخ چاپ اول: ۱۳۹۰
زبان اصلی: فارسی

با مطالعه این کتاب آداب معاشرت با مسائل پیش‌روی خود در زندگی اجتماعی آشنا می‌شویم. نکات برجسته این کتاب در ارتقاء سطح منزلت اجتماعی، کاربردی است. مؤلف در این کتاب آداب معاشرت به رفتار ما پرداخته و اعتقاد داره که موقعیت‌های تعاملی تحت‌تأثیر رفتار افراد قرار دارند. بنابراین با رعایت اصول ساده، احترام و ارزش اشخاص در روابط اجتماعی حفظ میشه.

کتاب آیین دوست‌یابی دیل کارنگی 

عنوان: How to Win Friends & Influence People (Dale Carnegie Books)
مؤلفان: دیل کارنگی
تاریخ چاپ اول: اکتبر سال۱۹۳۶ میلادی
زبان اصلی: انگلیسی

این کتاب یکی از معروف‌ترین‌ کتاب‌ها در زمینه روابط انسانی است و تکنیک‌هایی برای برقراری ارتباط مؤثر ارائه میده. دیل کارنگی متولد سال ۱۸۸۸ در خانواده‌ای فقیر اهل ایالت میزوری آمریکا است و در نوامبر ۱۹۵۵ در نیویورک از دنیا رفت. کارنگی در کتاب آداب معاشرت به این مسئله پرداخته که “اگه می‌خواهید کینه‌هایی تولید کنید که هیچ وقت از آتش التهابش کم نشه، از عیب‌جویی اطرافیانتون شروع کنید”.

از نظر کارنگی نتایج این رفتار یک روز خودش رو نمایان میکنه. کارنگی در قالب ۶ بخش، به موضوعات مهم نحوه نفوذ در ذهن اشخاص، مهم‌ترین رمز رفتار با مردم، هم‌اندیش کردن دیگران با خودمون، تغییر فکر بدون اینکه دیگران رو مقصر بدونیم و دستورهایی برای خوشبختی خانواده پرداخته‌است.

خرید کتاب آیین دوست‌یابی دیل کارنگی

کتاب هنر مکالمه: یک تور با راهنما از یک لذت نادیده گرفته شده

کتاب هنر مکالمه: یک تور با راهنما از یک لذت نادیده گرفته شده

عنوان: The Art of Conversation: A Guided Tour of a Neglected Pleasure
مؤلفان: کترین بلیت
تاریخ چاپ اول: ۲۶ دسامبر ۲۰۰۸
زبان اصلی: انگلیسی

این کتاب به شما نشان میده چگونه با مهارت‌های گفتگو، روابط خود را بهبود ببخشید. نویسنده، برای استفاده از این مهارت در زندگی روزمره، اجزای مکالمه رو مورد بررسی قرار میده. این اثر کترین بلیت به ارزیابی روند مکالمه در محل کار، هنگام خرید و حتی در اینترنت پرداخته‌است. به‌طور کلی مطالعه این کتاب در افزایش توانایی ما در روابط اجتماعی بسیار مؤثر است.

بیشتر بخوانید
بهترین کتاب ها برای وسواس فکری

کتاب آداب معاشرت در جامعه امیلی پست

کتاب آداب معاشرت در جامعه امیلی پست

عنوان: Emily Post’s Etiquette
مؤلفان: امیلی پست
تاریخ چاپ اول: سال ۱۹۲۲
زبان اصلی: انگلیسی

امیلی پست در این کتاب یک منبع کلاسیک درباره آداب و رسوم خلق کرده که نکاتی درباره رفتار مناسب در شرایط مختلف ارائه میده. محتوای این اثر منبع قابل اعتمادی برای توضیح آداب و رسوم اجتماعی بین افراد است. قصد امیلی پست از نوشتن این کتاب، آموزش احساس امنیت و احترام در موقعیت‌های مختلف بوده و موضوعات محوری این کتاب خویشاوندی، روابط کاری و حرفه‌ای، رقابت‌های ورزشی، نحوه رفتار در رستوران، ازدواج و حمایت عاطفی هنگام مرگ عزیزان هستند.

در نسخه‌های جدید این کتاب، به مسئله اینترنت، موبایل و شبکه‌های اجتماعی پرداخته شده. همچنین به جزئیات خیلی مهمی در نحوه رفتار و تعامل بین‌فردی مانند نحوه پوشش در موقعیت‌های مختلف و صحبت مؤدبانه اشاره میکنه. نکته جالب درمورد کتاب امیلی پست این است که روند اپدیت شدن نسخه‌های جدید مرتب انجام میشه تا مسائل روز رو پوشش بده.

خرید کتاب آداب معاشرت امیلی پست

کتاب افسانه کاریزما 

کتاب افسانه کاریزما   

عنوان: The Charisma Myth
مؤلفان: اولیویا فاکس کابانه
تاریخ چاپ اول: سال ۲۰۱۲
زبان اصلی: انگلیسی

این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه کاریزمای خود را افزایش دهید و در معاشرت موفق‌تر باشید. کاریزما برای همه ما مفهومی جذابه و تمایل داریم تا به ویژگی‌هایی مثل تأثیرگذاری مثبت روی دیگران و پرجذبه بودن دست پیدا کنیم. این کتاب با توجه به تحلیل و تجربه شخصی نویسنده، تکنیک‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای تقویت کاریزما رو بازگو می‌کنه.

کاریزماتیک بودن علاوه بر محیط کار، در همه ابعاد زندگی کاربرد داره. با مطالعه این کتاب متوجه می‌شویم که چرا رفتار ما در اولین دیدار با دیگران مهمه و باید بر نگرانی‌های ذهنی خودمون غلبه کنیم.

خرید کتاب افسانه کاریزما

کتاب آداب مدرن: ابزارهایی که شما را به اوج می‌برند

کتاب آداب مدرن

عنوان: Modern Manners: Tools to Take You to the Top
مؤلفان: دوروتا جانسون و لیو تایلر
تاریخ چاپ اول: ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳
زبان اصلی: انگلیسی

این کتاب راهنمایی‌های مدرن در زمینه آداب معاشرت ارائه میده و به شما کمک میکنه تا در دنیای امروز موفق باشید. مفهوم این کتاب آداب معاشرت درباره ارائه اصول رفتار مدرن در جامعه است و توانایی‌های بین‌فردی افراد رو ارتقاء میده.

ما یاد می‌گیریم که نحوه تعامل با دیگران در روابط کاری و اجتماعی رو مدیریت و در شغل خودمون به راحتی پیشرفت کنیم. در این کتاب آداب معاشرت به روابط مدیر و کارمند، تعامل با همکاران، ارتباطات حرفه‌ای، اصول صحبت کردن با تلفن و نحوه ارسال ایمیل پرداخته شده‌است.

جمع‌بندی

کتاب آداب معاشرت، ابزاری است که مهارت‌های اجتماعی ما رو به اوج میرسونه. با مطالعه بهترین کتاب آداب معاشرت می‌تونیم روابط مثبت و مؤثری با دیگران داشته‌باشیم و در حرفه و زندگی شخصی موفقیت بیشتری کسب کنیم. به همین دلیل این پست رو به معرفی ۱۲ کتاب آداب‌ معاشرت اختصاص دادیم. اگر شما هم در زمینه بهبود آداب معاشرت مطالعه داشته‌اید می‌تونید توی قسمت کامنت ها نظر خودتون رو برای ما و بقیه دوستان بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.