کتاب مناسب هدیه روز مرد

انتخاب هدیه مناسب برای مردان کار دشواری است و خرید کتاب مناسب هدیه روز مرد هم دشواری‌های خاص خود را دارد. با این حال انتخاب این هدیه مناسب‌تر از خرید کالاهای لوکس و غیر قابل استفاده برای مردان است. چراکه آن‌ها را با سرگذشت‌های جدید روبرو کرده و نکات و مواردی را آموزش می‌دهد. با وجود این مزایا تمامی کتاب‌ها نیز برای مردان مناسب نبوده و نمی‌توانند آن‌ها را سرگرم کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد معرفی چند کتاب مناسب هدیه روز مرد را داریم. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

زندگی کوتاه شگفت انگیز اسکار وائو

زندگی کوتاه شگفت انگیز اسکار وائو - یزد بوک

 عنوان:

زندگی کوتاه شگفت انگیز اسکار وائو

 مؤلفان: خونو دیاس
 تاریخ چاپ اول:  ۱۳۹۹
 زبان اصلی:  انگلیسی

این اثر توسط خونو دیاس به رشته تحریر درآمده و داستان پسری به نام اسکار وائو را روایت می‌کند که یک دومینیکنی بوده و به عنوان مهاجر در آمریکا زندگی می‌کند. خونو دیاس در این کتاب سعی دارد رویاهای جذاب اسکار وائو برای ادامه زندگی را روایت کند. رویاهایی که با مهاجر بودن او مطابقت ندارد.

به طور کلی هدف از نگارش این کتاب روایت دردنامه و تبعات تلخ مهاجرت دومینیکنی‌ها است و علاوه بر آن اطلاعات و پانویس‌های مفیدی را درباره دومینیکن در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

اگر تصمیم دارید به مردی کتاب هدیه کنید که علاقه خاصی به دنبال کردن مطالب تاریخی و داستانی دارد می‌توانید این کتاب را برای خرید در نظر بگیرید.

اول شخص مفرد

اول شخص مفرد - یزد بوک

 عنوان:

زندگی کوتاه شگفت انگیز اسکار وائو

 مؤلفان: خونو دیاس
 تاریخ چاپ اول:  ۱۳۹۹
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب اول شخص مفرد انتشارات خوب

خرید کتاب اول شخص مفرد انتشارات نشر افق

خرید کتاب اول شخص مفرد انتشارات نشر چشمه

اول شخص مفرد به این دلیل می‌تواند کتاب مناسب هدیه روز مرد باشد که ۸ داستان کوتاه را که روایت کننده اصلی آن‌ها یک پیرمرد است را در بر گرفته و به مضامینی از قبیل دوستی، عشق و تنهایی می‌پردازد. این کتاب اثر نویسنده معروف ژاپنی هاروکی موراکامی است که بسیاری از مردان به دنبال کردن داستان‌های او علاقه دارند.

در این کتاب داستان‌هایی مطرح شده که در زمان حال اتفاق می‌افتند. با این حال برخی روایت کننده گذشته و دوران جوانی پیرمرد هستند.

آمریکانا

امریکانا - یزد بوک

 عنوان: آمریکانو
 مؤلفان: چیماماندا انگوزی آدیچی
 تاریخ چاپ اول:  ۱۳۹۶
 زبان اصلی:  انگلیسی

اگر به دنبال انتخاب و خرید کتاب مناسب هدیه روز مرد برای مردانی هستید که به مسائل اجتماعی علاقه دارند، می‌توانید کتاب آمریکانا را انتخاب و خریداری کنید. این کتاب توسط چیماماندا انگوزی آدیچی نوشته شده و زندگی یک زن و مرد نیجریه‌ای را روایت می‌کند.

زوج جوانی که تصمیم می‌گیرند به آمریکا مهاجرت کرده و زندگی پر از تغییر و تحولی را آغاز کنند. پس از مهاجرت یک نفر از این دو، وقایع ۱۱ سپتامبر اتفاق افتاده و اجازه نمی‌دهد تا دیگری هم به این سفر اقدام کند.

فرد دوم به صورت غیرقانونی به لندن مهاجرت کرده و این کشاکش و رویدادها باعث می‌شود تا این زوج ۱۵ سال از یکدیگر دور زندگی کنند و پس از گذشت این مدت زمان در نیجریه به یکدیگر بپیوندند. نتیجه سال‌ها دوری این زوج نیجریه‌ای از یکدیگر کوله باری از تجارب است.

هفت عادت مردمان موثر

هفت عادت مردمان موثر - یزد بوک

 عنوان: هفت عادت مردمان موثر
 مؤلفان:  استفان کاوی
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۲
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب هفت عادت مردمان موثر انتشارات پیکان

بیشتر بخوانید
جملات کتابخانه نیمه شب

خرید کتاب هفت عادت مردمان موثر انتشارات هامون

خرید کتاب عادت هشتم از موثر بودن تا عظمت ادامه هفت عادت مردمان موثر انتشارات پیکان

خرید مینی بوک هفت عادت مردمان موثر انتشارات نشر مات

خرید کتاب هفت عادت مردمان موثر انتشارات تمیشه

خرید کتاب هفت عادت مردمان موثر انتشارات آرایان

هفت عادت مردمان موثر هدیه‌ای جالب توجه برای مردانی است که به مسائل و مطالب پیرامون رشد و توسعه فردی علاقه داشته و می‌خواهند از راهکارهایی به منظور ایجاد عادات درست در زندگی فردی، تحصیلی، خانوادگی و کسب و کار استفاده کنند.

این کتاب به بررسی و بیان هفت عادت مهم می‌پردازد که کمک می‌کنند تا فرد به رشد و موفقیت دست پیدا کند. نویسنده این کتاب مناسب هدیه روز مرد استفان کاوی است.

مردی به نام اوه

مردی به نام اوه - یزد بوک

 عنوان: مردی به نام اوه
 مؤلفان: فردریک بکمن
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۱
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب مردی به نام اوه انتشارات نشر نون

خرید کتاب مردی به نام اوه انتشارات چشمه

خرید کتاب مردی به نام اوه انتشارات پایتخت

خرید کتاب مردی به نام اوه انتشارات رهنما

کتاب مردی به نام او را فردریک بکمن به رشته تحریر درآورده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها است. در این اثر داستان یک پیرمرد بازنشسته و تنها به نام اوه روایت شده است. مردی که بعد از فوت همسرش به تنهایی زندگی کرده و همین عامل بد اخلاقی او شده تا وقتی که یک همسایه ایرانی با فرهنگ شرقی در مسیر زندگی وی قرار می‌گیرد و آن را تغییر می‌دهد.

با ورود او به زندگی اوه مسائل جدیدی به وجود می‌آید. از آنجایی که این پیرمرد یکی از محبوب‌ترین و جالب توجه‌ترین شخصیت‌های داستانی طی سال‌های اخیر محسوب شده مطالعه روایت و داستان زندگی او برای مردان نیز جذاب است و می‌تواند آن‌ها را سرگرم کند.

چرا ملت‌ها شکست می‌خورند

چرا ملت‌ها شکست می‌خورند - یزد بوک

 عنوان: چرا ملت ها شکست می‌خورند
 مؤلفان: دارون عجم اوغلو و جیمز ای رابینسون
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۱
 زبان اصلی:  انگلیسی

دارون عجم اوغلو و جیمز ای رابینسون این کتاب را به رشته تحریر درآورده‌اند و در آن شیوه شکل‌گیری حکومت‌ها و فروپاشی آن‌ها را مطرح می‌کنند. از آنجایی که بیشتر مردان به دنبال کردن مسائل اقتصادی و سیاسی علاقه دارند این کتاب می‌تواند کتاب مناسب هدیه روز مرد باشد.

چراکه در آن تحلیل و بررسی حکومت‌ها به لحاظ اقتصادی صورت گرفته است. اثرات اقتصادی که در ادامه حکومت‌ها و یا فروپاشی آن‌ها نقش موثر دارند. این کتاب مورد تایید و تحسین بسیاری از اقتصاددانان در سراسر دنیا قرار گرفته است.

صبح جادویی

صبح جادویی - یزد بوک

 عنوان: صبح جادویی
 مؤلفان: هال الرود
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۱
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب صبح جادویی انتشارات بهار سبز

خرید کتاب صبح جادویی انتشارات الماس پارسیان

بسیاری از افرادی که به دنبال انتخاب و خرید کتاب مناسب هدیه روز مرد هستند کتاب صبح جادویی را انتخاب می‌کنند. این اثر را هال الرود به نگارش درآورده و سعی دارد به افراد و خوانندگان نشان دهد که هر کدام از انسان‌ها این توانایی را دارند که به هر مانعی غلبه کنند و زندگی دلخواه و باب میل خود را به وجود آورند.

مطالعه این اثر برای مردانی مناسب است که در زندگی اهداف بلند و ارزشمندی را تعقیب کرده و تمایل دارند به سطح بالایی از زندگی دست پیدا کنند. این افراد می‌توانند نیروهای درونی و استعدادهای خود را آزاد کرده و به موفقیت مورد نظر خود دست پیدا کنند.

رشد و افزایش عزت نفس

رشد و افزایش عزت نفس - یزد بوک

 عنوان: رشد و افزایش عزت نفس
 مؤلفان: ماتیو مک کی و پاتریک فینینگ
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۱
 زبان اصلی:  انگلیسی
بیشتر بخوانید
بهترین کتاب ها برای افراد افسرده

خرید کتاب رشد و افزایش عزت نفس انتشارات آسیم

کتاب رشد و افزایش عزت نفس اثر ماتیو مک کی بوده و در آن به راهکارهایی اشاره شده که افراد می‌توانند با توجه به آن‌ها عزت نفس خود را افزایش دهند. اگر احساس می‌کنید هدیه را برای مردی می‌خواهید که از عدم وجود عزت نفس رنج می‌برد می‌توانید این کتاب را برای او خریداری کنید.

در این کتاب مطرح شده که انسان‌های با عزت نفس بالا به توانایی‌های خود اعتماد کامل داشته و قدرت‌های درونی خود را به خوبی می‌شناسند. به همین ترتیب هم می‌توانند زندگی مد نظر خود را به وجود آورند.

بهترین سال زندگی تو

بهترین سال زندگی تو - یزد بوک

 عنوان: بهترین سال زندگی تو
 مؤلفان: دارن هاردی
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۰
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب بهترین سال زندگی تو انتشارات نگاه نوین

اگر به دنبال خرید کتاب مناسب هدیه روز مرد با موضوعات انگیزشی هستید بهتر است بهترین سال زندگی تو را برای خرید در نظر بگیرید. نویسنده این اثر نویسنده آثاری همچون اثر مرکب و دیوانگان ثروتساز، دارن هاردی است که هر دو از پرفروش‌ترین کتاب‌ها محسوب می‌شوند.

دارن هاردی یک نویسنده و کارآفرین آمریکایی بوده که در ۱۸ سالگی موفق به آغاز کسب و کار خود شد و توانست در ۲۷ سالگی به یک میلیونر تبدیل شود. در بهترین سال زندگی تو نویسنده سعی کرده اصول موفقیت را توضیح داده و هشت اصل مهم را مطرح کند.

یکی از مهمترین موضوعات مد نظر نویسنده اشاره به عوامل متمایز ساز انسان‌های موفق از غیر موفق‌ها است. او به این نکته اشاره می‌کند که یکی از مهمترین این عوامل مشخص کردن اهداف و به دنبال آن داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق برای دستیابی به آن‌ها است.

در این کتاب به این نکته هم اشاره شده که موفق‌های واقعی آن‌هایی هستند که در تمامی جوانب و ابعاد زندگی موفقند.

موبی دیک

موبی دیک - یزد بوک

 عنوان: موبی دیک
 مؤلفان: هرمان ملویل
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۰
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب موبی دیک از انتشارات نشر افق

خرید کتاب موبی دیک از انتشارات نیلوفر

موبی دیک نیز یک کتاب مناسب هدیه روز مرد است. کتابی که به قلم هرمان ملویل نوشته شده و داستان زندگی ایهب، ناخدای یک کشتی را روایت می‌کند. ایهب به دنبال شکار یک نهنگ به نام موبی دیک بوده و همین عامل باعث شده تا کشتی و یک پای خود را از دست بدهد.

با این اتفاق ناخدا تمامی زندگی خود را صرف شکار این نهنگ غول آسا کرده و داستان‌های او توسط یکی از ملوان‌های بازمانده کشتی روایت می‌شود. به طور کلی می‌توان موبی دیک را شرح دیوانگی‌ها و ماجراجویی‌های ناخدا ایهب و یکی از شاهکارهای ادبیات کلاسیک جهان به شمار آورد.

پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد

پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد - یزد بوک

 عنوان: پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد
 مؤلفان: یوناس یونانس
 تاریخ چاپ اول: ۱۳۹۳
 زبان اصلی:  انگلیسی

این کتاب شرح ماجراجویی یک پیرمرد در صد سالگی و یک کتاب مناسب هدیه روز مرد است. پیرمرد ۱۰۰ ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد را نویسنده سوئدی یوناس یوناسن به رشته تحریر درآورده و او برای بیان تاریخ، داستانی جذاب را روایت کرده است.

پیرمردی که در تولد ۱۰۰ سالگی خود تصمیم به فرار از آسایشگاه سالمندان گرفته و به ماجراجویی دست می‌زند. طی این فرار مجبور به دزدیدن یک کیف پر از پول می‌شود. همسفر شدن با یک فیل بزرگ و همراه شدن با بزرگترین سیاستمداران قرن مانند چرچیل، مائو، ژنرال فرانکو و ورود به ایران از مهمترین اتفاقاتی است که برای او روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید
خرید و معرفی کتاب مرگ قسطی

تمامی این ماجراها با زبانی روان و طنز به نگارش درآمده و لذا این اثر کتاب مناسب هدیه روز مرد برای مردان ماجراجو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.