بهترین کتاب مثبت اندیشی

معرفی بهترین کتاب مثبت اندیشی

کتاب عاملی مهم برای تغییر نگرش افراد نسبت به موضوعات مختلف است. اگر به مطالعه کتاب‌های خوب بپردازید، زندگی شما دچار تغییراتی می‌شود که موجب پیشرفت و بهبود روند زندگانی خواهد شد. شاید فکر کنید که خودتان در این تغییرات تأثیر نداشته‌اید؛ اما باید بدانید که این تأثیرات حتماً از مطالعه یک کتاب خوب بوده که دید شما نسبت به زندگی را تغییر داده است. چنین کتاب‌هایی که دید افراد را نسبت به زندگی تغییر داده و آن‌ها را مثبت اندیش می‌کند، کتاب‌های مثبت اندیشی یا انگیزشی نام دارند.

با مطالعه این کتاب‌ها روان شما در این زندگی پر از آشوب و سرسام‌آور آرام‌گرفته و توانایی شما برای یافتن مسیری هدفمند در زندگی قوی‌تر می‌شود. کتاب‌های مثبت اندیشی توسط چند دسته از نویسندگان نوشته می‌شوند؛ از روان‌شناسان گرفته تا افراد موفقی که با تغییر نگاه خود به زندگی توانستند پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای را کسب کنند. همراه ما باشید تا در این مطلب بهترین کتاب‌های مثبت اندیشی و انگیزشی را معرفی کنیم. چندین مورد از این کتاب‌های فوق‌العاده را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی یزدبوک هم خریداری کنید.

قدرت تفکر مثبت

قدرت مثبت اندیشی - یزد بوک

 

 عنوان:

قدرت تفکر مثبت

 مؤلفان: نورمن وینسنت پیل‌
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۰
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب قدرت تفکر مثبت انتشارات ثالث

اولین کتابی که می‌خواهیم از لیست بهترین کتاب مثبت اندیشی به شما معرفی کنیم کتاب قدرت تفکر مثبت است که به نویسندگی نورمن وینسنت پیل‌ می‌باشد. نورمن وینسنت پیل در این کتاب تأکید زیادی به افزایش اعتمادبه‌نفس و بهبود انگیزه‌های فردی دارد. در واقع هر کسی که این کتاب را مطالعه می‌کند، در پناه خودباوری زندگی را در کمال صلح تجربه خواهد کرد. هدف اصلی این کتاب تغییر دید به زندگی است. یعنی با مطالعه کتاب قدرت تفکر مثبت به‌جای این که چشم به روی مسائل مختلف ببندید، نحوه دید خود را به آن‌ها تغییر خواهید داد.

مزیت شاد بودن

مزیت شاد بودن - یزد بوک

 عنوان:

مزیت شاد بودن

 مؤلفان: شان آکر
 تاریخ چاپ اول:  ۱۳۹۹
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب مزیت شاد بودن از انتشارات صابرین

مزیت شاد بودن که به نویسندگی شان آکر می‌باشد از دیگر کتاب‌های فوق‌العاده‌ای است که در بین لیست بهترین کتاب مثبت اندیشی قرار می‌گیرد. شان آکر که یکی از بهترین نویسنده‌ها و سخنوران انگیزشی می‌باشد در این کتاب به روشی متفاوت و با بیان ۷ اصل، سعی در تغییر دید شما به زندگی کرده و مزایای شاد بودن را برای شما بیان می‌کند. این کتاب بیان می‌کند که موفقیت پیش‌نیاز شادی نمی‌باشد؛ درست است که موفقیت باید نقطه مهمی در زندگی یک فرد باشد؛ اما نباید به‌واسطه نداشتن برخی از موفقیت‌های خاص خود را از شادی محروم کنیم.

تأملی در باب شادکامی و مثبت اندیشی

تأملی در باب شادکامی و مثبت اندیشی - یزد بوک

 عنوان: تأملی در باب شادکامی و مثبت اندیشی
 مؤلفان: شیخ محمد بن راشد آل مکتوم
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۱
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب تأملی در باب شادکامی و مثبت اندیشی انتشارات بهار سبز

اگر می‌خواهید به‌جای مطالعه کتاب نویسندگان مشهور کتاب افرادی را مطالعه کنید که واقعاً در این دنیا به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند، به شما کتاب تأملی در باب شادکامی و مثبت اندیشی را پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم امارات متحده عربی نوشته شده است.

شیخ آل مکتوم که توانسته در قرن اخیر کشور امارات را از یک کشور ساده به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل کند، این کتاب را بر اساس اندیشه‌های خود و روش‌هایی که به کمک آن‌ها توانست به این هدف والا دستیابی پیدا کند، نوشته است.

بیشتر بخوانید
بهترین کتاب ها برای افراد افسرده

مثبت اندیشی و مثبت گرایی کاربردی

مثبت اندیشی و مثبت گرایی - یزد بوک

 عنوان: مثبت اندیشی و مثبت گرایی کاربردی
 مؤلفان: سوزان کوئیلیام
 تاریخ چاپ اول:  ۱۳۹۰
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب مثبت اندیشی و مثبت گرایی کاربردی انتشارات رشد

سوزان کوئیلیام یکی از نویسنده‌های برتر در زمینه مثبت اندیشی می‌باشد. کتاب مثبت اندیشی و مثبت گرایی کاربردی به نحوی نوشته شده که در ساده و روان‌ترین شکل ممکن شما با روش‌هایی که می‌توانید زندگی خود را به بهترین شکل مشاهده کنید آشنا می‌کند. در این کتاب از محتواهای فوق‌العاده‌ای استفاده شده که در کنار تصاویر جذاب به شما نتایج مثبت اندیشی را می‌آموزد.

۱۲ گام تا مثبت اندیشی

12 گام تا مثبت اندیشی - یزد بوک

 عنوان: ۱۲ گام تا مثبت اندیشی
 مؤلفان: دئکتر محمد سیدا
 تاریخ چاپ اول:  ۱۳۹۳
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب ۱۲ گام تا مثبت اندیشی انتشارات نسل نو اندیش

دکتر محمد سیدا که به تندخوانی و حافظه فوق‌العاده خود مشهور شده است، کتاب ۱۲ گام مثبت اندیشی را برای این هدف که تجربیات خود را در اختیار افراد جوان قرار دهد می‌نویسد. در این کتاب از ۱۲ گامی که می‌تواند به شما در مثبت اندیشی و بهبود عملکرد مغز کمک کند یاد شده است.

با مطالعه این کتاب می‌توانید قدم‌به‌قدم در مثبت اندیشی خود مؤثر بوده و یک زندگی پر از انگیزه را دارا باشید. از مهم‌ترین گام‌هایی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده مواردی مانند به باورکردن تخیل، درست فکرکردن، دست‌کم نگرفتن قانون جاذبه، مراقبت در رابطه با کلمات و سخن‌ها و… را می‌تواند یاد کرد.

قدرت رهبری مثبت‌گرا

قدرت رهبری مثبت اندیش - یزد بوک

 عنوان: قدرت رهبری مثبت اندیش
 مؤلفان: جان گوردون
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۲
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب قدرت رهبری مثبت اندیش انتشارات نسل نو اندیش

یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین انواع کتاب مثبت اندیشی، کتاب قدرت رهبری مثبت‌گرا است که به قلم جان گوردون نوشته شده است. اگر کارنامه جان گوردون را مشاهده کنید کتاب‌هایی را در آن خواهید دید که در زمینه بهبود زندگی و داشتن روحیه‌ای فوق‌العاده به افراد مختلف کمک می‌کند. با مطالعه کتاب رهبری مثبت‌گرا علاوه بر تغییر نگاه خود به زندگی، می‌توانید اطلاعاتی مفید و فوق‌العاده درباره مدیریت و رهبری را کسب کنید. در واقع این کتاب اطلاعاتی را به شما ارائه می‌دهد که در آموختن روش‌هایی برای رهبری‌کردن به شکل مثبت‌گرا کمک می‌کند.

کتاب اثر مرکب

اثر مرکب - یزد بوک

 عنوان: اثر مرکب
 مؤلفان: دارن هاردی
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۲
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نو اندیش

معروف‌ترین کتاب انگیزشی و کتاب مثبت اندیشی که بعید است کسی با آن آشنایی نداشته باشد کتاب اثر مرکب می‌باشد. این کتاب فوق‌العاده در بین افراد محبوبیت بالایی داشته و هر انسان موفقی قطعاً آن را مطالعه کرده است. اثر مرکب به قلم دارن هاردی، یکی از موفق‌ترین نویسنده‌های آمریکایی است. در این کتاب از تأثیراتی که با از بین رفتن عادت‌های بد و خرد ایجاد شده و نقشی که در بهبود عادت‌های فوق‌العاده بر مسیر موفقیت شما می‌گذارد صحبت شده است.

ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد

ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد - یزد بوک

 عنوان: ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد
 مؤلفان: پائولو کوئلیو
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۱
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد انتشارات ثالث

پائولو کوئلیو تصمیم گرفت که با نوشتن یک کتاب متفاوت، به شکلی دیگر مثبت اندیشی را در بین افراد رواج دهد. کتاب مثبت اندیشی ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، درباره دختری صحبت می‌کند که روزی تصمیم به پایان‌دادن زندگی خود گرفته و در همین باب با تصمیمات و تفکرات مختلفی روبرو می‌شود.

در واقع این کتاب واقعه را در روز ۱۱ نوامبر ۱۹۹۷ بیان می‌کند که در آن روز ورونیکا با خوردن چندین قرص اقدام به خودکشی کرده اما موفق نمی‌شود. در این میان که ورونیکا به بیمارستان منتقل می‌شود، خط داستان تفکرات مختلفی را از این شخص بیان می‌کند که به مثبت اندیشی، کمک فوق‌العاده‌ای خواهد کرد.

بیشتر بخوانید
جملات شاهکار کتاب کیمیاگر

چگونه کمال‌گرا نباشیم

چگونه کمال گرا نباشیم - یزد بوک

 عنوان: چگونه کمال گرا نباشیم
 مؤلفان: استفان گایز
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۱
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب چگونه کمال گرا نباشیم انتشارات شمشاد

اگر به کتاب‌های انگیزشی علاقه دارید بعید است که با کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم آشنا نباشید. این کتاب را می‌توان به عنوان بهترین کتاب مثبت اندیشی قلمداد کرد. اما چرا؟ استفان گایز در این کتاب از معایبی که کمال‌گرایی می‌تواند در زندگی انسان داشته باشد صحبت می‌کند.

وسواس‌ و ترس‌هایی که افراد برای کمال‌گرایی به آن‌ها دچار می‌شوند باعث محدودشدن آن‌ها خواهد شد؛ اما علاوه بر بیان این موارد، جناب گایز روش‌هایی را برای دوری از کمال‌گرایی نیز بیان می‌کند که در روند مثبت اندیشی شما تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

هنر خوب زندگی‌کردن

هنر خوب زندگی کردن - یزد بوک

 عنوان: هنر خوب زندگی کردن
 مؤلفان: رولف دوبلی
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۱
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب هنر خوب زندگی کردن انتشارات چشمه

خرید کتاب جیبی هنر خوب زندگی کردن انتشارات چشمه

خرید مینی بوک هنر خوب زندگی کردن انتشارات نشر مات

کتاب مثبت اندیشی ” خوب زندگی‌کردن” پاسخ سؤالاتی مانند چگونه بهتر زندگی کنیم، چگونه شادتر باشیم، چگونه به اهداف خود برسیم و… را به شما خواهد داد. این کتاب به قلم یکی از مشهورترین و موفق‌ترین نویسندگان انگیزشی یعنی رولف دوبلی نوشته شده است.

در این کتاب از ۵۲ نکته طلایی یاد شده که ترتیب بیان آن‌ها نیز بسیار منظم و دقیق است. با مطالعه این کتاب می‌توانید اصول مهم زندگی‌کردن را یاد بگیرید. این نکات هنر زندگی خوب را به شما خواهند آموخت.

هنر شفاف اندیشیدن

هنر شفاف اندیشیدن - یزد بوک

 عنوان: هنر شفاف اندیشیدن
 مؤلفان: رولف دوبلی
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۰
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب هنر شفاف اندیشیدن انتشارات چشمه

رولف دوبلی علاوه بر هنر خوب زندگی‌کردن، کتاب مثبت اندیشی دیگری به نام هنر شفاف اندیشیدن را نیز نگارش کرده است. هدف اصلی این کتاب، آشنایی با خطاهای رایج ذهنی است. در واقع این خطاها زندگی فرد را دچار مشکل کرده و مثبت اندیشی را از بین می‌برد. پس از مطالعه این کتاب با اشتباهات رایج خود آشنا شده و می‌توانید پس از رفع آن‌ها یک مثبت اندیشی شفاف و فوق‌العاده را برای ذهن خود ایجاد کنید.

خودت را به فنا نده

خودت رو به فنا نده - یزد بوک

 عنوان: خودت رو به فنا نده
 مؤلفان: گری جان بیشاپ
 تاریخ چاپ اول:  ۱۳۹۸
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب خودت رو به فنا نده انتشارات چابک اندیش

یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی که در میان لیست بهترین کتاب مثبت اندیشی قرار می‌گیرد، کتاب خودت را به فنا نده است. دلیلی که این کتاب را در لیست بهترین کتاب‌های انگیزشی قرار داده‌ایم این است که موضوع اصلی این کتاب رهایی از سرزنش خویش می‌باشد.

بسیاری از افراد هستند که پس از انجام کاری به شکل نادرست شروع می‌کنند به سرزنش‌کردن خود و این که چرا آن را بهتر انجام نداده‌اند. این کار باعث به فنا رفتن ذهنیت فرد خواهد شد. پس از مطالعه این کتاب از گری جان بیشاپ با معایب و مضراتی که سرزنش باعث آن‌ها است آشنا می‌شوید.

هنر ظریف بی‌خیالی

هنر ظریف بی خیالی - یزد بوک

 عنوان: هنر ظریف بی خیالی
 مؤلفان: مارک مَنسون
 تاریخ چاپ اول:  ۱۴۰۲
 زبان اصلی:  انگلیسی

خرید کتاب هنر ظریف بی خیالی انتشارات کرگدن

یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان که در صدر پرفروش‌ترین‌های نیویورک ‌تایمز قرار گرفته است کتاب هنر ظریف بی‌خیالی است. این کتاب مثبت اندیشی به روشی متفاوت و فوق‌العاده مؤثر شما را به اهمیت ‌ندادن به چیزهای کوچک کمک می‌کند.

در واقع پیام اصلی این کتاب این است که ما وقت و زمان این را نداریم که به هر چیزی که در دنیا رخ می‌دهد توجه به خرج داده و انرژی خود را صرف آن کنیم. با مطالعه مطالب این کتاب می‌توانید تمرکز خود را به شکل بی‌رحمانه‌ای در اهداف اولویت‌دار خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید
خرید تاریخ آموزش و پرورش در اسلام و ایران پیام نور

سخن پایانی

مهم است که با کتاب‌های برتر در زمینه انگیزشی و مثبت اندیشی آشنا باشید. کتاب‌های مختلفی در زمینه کتاب مثبت اندیشی در زمینه کتاب‌ها وجود دارند که می‌توانید با مطالعه آن‌ها زندگی خود را به یک مسیر روشن‌تر هدایت کنید. در این مقاله بهترین کتاب‌های مثبت اندیشی را با هم بررسی کردیم. شما می‌توانید بسیاری از این کتاب‌ها را به صورت آنلاین از فروشگاه یزد بوک خریداری نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.